Så effektiviserade Mälartågs kundservice hanteringen av förseningsersättning med hjälp av EVF
I denna webcast får du ta del av en spännande fallstudie om Mälartågs framgångsrika hantering av ersättningskrav.
Ta del av deras strategier, utmaningar och framgångar i att effektivisera hanteringen av säkra rättvisa ersättningar för förseningar.
- /
- Kunskapsbanken/
- Webcast: Så effektiviserade Mälartågs kundservice hanteringen av förseningsersättning med hjälp av EVF
- Kunskapsbanken
- /Webcast: Så effektiviserade Mälartågs kundservice hanteringen av förseningsersättning med hjälp av EVF
Agenda
Under detta webinarium kommer bland annat att få lära dig om:
- Mälartågs situation och de utmaningar de mötte.
- Ta del av Mälartågs insikter om effektiva strategier för att hantera och lösa ersättningskrav.
- De viktigaste lärdomarna från Mälartågs fall och hur de kan tillämpas på din verksamhet.
- Så fungerar EVF i praktiken
Missa inte chansen att ta del av denna inspirerande fallstudie och få praktiska tips för att hantera liknande situationer i din egen verksamhet.
Presentatörer
Charlotte Nilsson, Enhetschef, Mälartåg Kundservice
Joakim Lindberg, Regional Manager, Precio Fishbone
Målgrupp
Denna webcast vänder sig till dig som jobbar med kundtjänstfrågor i transportbranschen. Självklart är du välkommen att titta även om du bara är intresserad av att lära dig från framgångsrika företagsupplevelser.
Allmän information
Webcasten är kostnadsfritt och hålls på svenska. Tyvärr kan vi inte ta emot registreringar från privata e-postadresser (gmail, outlook, yahoo etc.).