Så lyckades Stockholm Exergi med sin nya kundportal
Välkommen till vår webcast där vi berättar om hur energiföretaget Stockholm Exergi framgångsrikt arbetat med sin nya självserviceportal som ger kunderna full kontroll över sin egen administration.
- /
- Kunskapsbanken/
- Webcast: Så lyckades Stockholm Exergi med sin nya kundportal
- Kunskapsbanken
- /Webcast: Så lyckades Stockholm Exergi med sin nya kundportal
Agenda
- Så har Stockholm Exergi stärkt företagets relationer med sina kunder genom förbättrad kommunikation och ökad tillgänglighet
- Att jobba i agila projekt
- Hur kravarbete och beslutsfattande skapar förutsättningar för att lyckas
Stockholm Exergi är en ledande aktör inom energisektorn och har använt våra tjänster för att optimera sina processer och öka sin konkurrenskraft. Under webinariet kommer vi att gå igenom Stockholm Exergis case och visa hur vår metodik och erfarenhet kan hjälpa andra företag att nå liknande resultat.
Presentatörer
Camilla Emretsson, produktägare, Stockholm Exergi, kommer att berätta om deras erfarenheter och förklara hur vår samverkan har hjälpt dem att uppnå sina mål.
Krister Ranta, projektledare, Precio Fishbone, kommer att berätta om projektet utifrån metodik och arbetssätt . Detta kommer att vara en utmärkt möjlighet att lära sig mer om hur vi kan hjälpa ditt företag att förbättra sina processer och maximera sin effektivitet.
Övrigt
Webcasten är kostnadsfri att ta del av i din webbrowser. Tyvärr kan vi inte ta emot registreringar från privata e-postadresser (Gmail, Outlook, Yahoo etc.).