EVF – En effektiv resenärsersättningshantering
EVF Innebär en smidigare och mer effektiv hantering av resenärers ersättning vid försenade och inställda tåg.
Med vår senaste produkt, EVF, får tågoperatörer nu tillgång till en skräddarsydd lösning.
- /
- Vad vi gör/
- Produkter/
- EVF – En effektiv resenärsersättningshantering
- Vad vi gör
- Produkter
- /EVF – En effektiv resenärsersättningshantering
EVF-lösningen integreras sömlöst med ditt ärendehanteringssystem. Resenärer ansöker om ersättning via webbformulär på er sida, vilket automatiskt skapar ett ärende i TOPdesk.
Systemet ombesörjer automatiserade processer, inklusive att bedöma anspråkets giltighet enligt lagrum och kontrollerar kravet mot information från Trafikverkets öppna API för trafikdata.
EVF-lösningen möjliggör sökande av rätt avgångs- och ankomststationer direkt i formuläret och tillåter kontroller mot externa biljett- och produktionssystem utan manuell inblandning.
Efter avslutade kontroller och avstämningar fälls beslut om godkännande eller avslag automatiskt.
Skapa kundlojalitet med enkel ersättningshantering
En smidig process för ersättning stärker relationen med resenärer och visar att du tar ansvar för deras upplevelse. Det ökar lojaliteten, minskar konflikter och säkerställer att du följer lagar och förordningar. Vår lösning gör det enkelt att hantera stora volymer utan att överbelasta personalen.
Vår avancerade teknologi automatiserar ersättningsprocessen för dina resenärer, vilket säkerställer snabbhet och rättvisa i varje utbetalning. EVF tar dessutom bort den tunga manuella hanteringen, vilket frigör värdefull tid och resurser åt ditt företag.
Genom att erbjuda en smidig och effektiv ersättningsprocess stärker vi förtroendet hos dina resenärer och bygger en långsiktig lojalitet. Vi anpassar kommunikationen för att leverera exakt information och erbjudanden som matchar varje resenärs individuella behov och preferenser.